Enginer fals

Uneori nu mă pot controla, am contraziceri cu mine însumi. Mai bine spus cu cei 3 de „eu”. Dar care din aceşti „3”, e cel adevărat „eu”. E dificil să mă depistez, dar încerc să creez al 4-lea „eu”, care, poate să fie cel adevărat?! Observaţiile ce mi le fac singur în cap, mă fac să cred că-s nebun(sigur că sunt :D, alt fel cum să o înţeleg, dar nu glumesc), mă gîndeam că nu mai am scăpare, că voi trăi cu asta toată viaţa, pînă cînd aşa-i. Iluzie, totul e o iluzie creată de motorul magic, el i-a creat pe cei „3 de eu”, oare ce plan are? să-mi ies din minţi? sau mă pregăteşte pentru ceva.
Dar ce este acel ceva? cu siguranţă cei „3 de eu” sunt implicaţi în astă treabă.
Deocamdată răspuns nu am la nimic din cele meditate, sunt în proces de descoperire a misteriosului „EU”.


Lasă un comentariu